Váš nákupní košík je prázdný.
Zavřít
Hledat
Filters

FAQ

Jak objednat

Než budete kontaktovat naši zákaznickou linku, zkuste svou odpověď najít zde.

  • Musím být registrovaný, abych mohl nakoupit?
  • Jak poznám, že si mohu svou objednávku vyzvednout?
  • Jak poznám, že byla moje objednávka již vyexpedována
  • Objednávku nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit její rezervaci?

Doprava, cena dopravy a rozměrných zásilek

Lze využít služeb České pošty, PPL a Uloženky.

Co je rozměrná zásilka ? (zboží od 50 do 100kg  a kdy délka zásilky (nejdelší strana) přesahuje 200 cm nebo součet obvodu a délky zásilky přesahuje 300 cm). Paušální cena je zobrazena při objednání v košíku (cca 500 Kč), případně Vás bude obchodník kontaktovat, pokud bude nutné cenu upravit.

Reklamace

Veškeré informace naleznete v sekci reklamace a autorizovaná servisní střediska.

Pokud jste nenašli řešení, zkuste tedy využít kontaktní formulář (nejrychlejší způsob komunikace)

 

Podmínky změny údajů na faktuře

V  případě změny je nutno vyplnit následující formulář  a zaslat jej s originálem faktury -  zmena faktury.doc. Změna je zpoplatněna částkou 50,- Kč.
Změnu lze provést pouze do 10 kalendářních dnů od vystavení dokladu.
U fakturačních údajů je možné opravit pouze chyby či neúplnosti v názvu či adrese firmy.
Změna z firmy na fyzickou osobu nebo z firmy na jinou firmu není možná.
Doklad nelze rozdělit na více dokladů.
(některé změny nelze provést, proto je nutné už při objednávce postupovat s obezřetností - např. jedná-li se o přepis z právnické osoby na jinou právnickou osobu nebo na fyzickou osobu).