Využijte výhod autorizovaných servisů. Výhodou reklamace nebo opravy v autorizovaném servisu jsou krátké dodací lhůty, případně výměny v servisu nebo přímo u zákazníka. Službu autorizovaného servisního střediska si v případě reklamací jako zákazník platíte v ceně zboží.
Výhody
- Rychlejší vyřízení reklamace (odpadá zbytečné přeposílání reklamace do aut. servisu), řádově se jedná o týden
- možnost přímé komunikace zákazníka se servisem (s kvalifikovaným servisním technikem)
- není nutné se obtěžovat s cestou do a ze servisu. Reklamace je možné do servisu zaslat např. Českou poštou z místa svého bydliště.
- další možností je osobní podání reklamace v autorizovaném servisu. Dle typu zboží je možná i okamžitá výměna apod.
- u dražších či rozměrnějších výrobků autorizovaný servis řeší dopravu do i ze servisu na vlastní náklady přepravní nebo kurýrní službou. (tedy pro zákazníky zcela ZDARMA; tato možnost je především u monitorů, notebooků, rozměrnějších tiskáren, domácích spotřebičů atd.)
- nebo je možnost opravy produktu přímo u zákazníka apod.